Dagens Dagbok – Torsdagen den 10 september 2009 – Kvällen.

 

När Jimmy och jag kom hem från IKEA så höll jag på och fixade med lite allt möjligt här hemma.

 

Jimmy satte sig på sitt rum vid datorn en stund.

 

Vid åttatiden sen så stack Jimmy iväg hem till en kompis. Och sen så skulle dom vidare till Sickla för att gå på bio.

 

Jag gick upp till vardagsrummet och satte mig, och så tittade och lyssnade jag på Idol.

 

Borzko kom hem från jobbet vid halvniotiden.

 

Efter Idol så satte jag mig med datorn i knäet en stund.

 

Sen så började jag att läsa i en ny bok. Det blev: ”Våtmarker” av Charlotte Roche.

 

Och i morgon så är jag ledig! Wiieee!!!! ;-D

 



Kommentarer
Postat av: Anna

ser fram emot din recention av våtmarker, efter vad jag hört så har författaren gjort rätt så äckliga beskrivningar av vad tjejen gör, men jag har själv inte läst boken och är nyfiken på en vanlig människas tyckanden om den, inte bara kritikers

2009-09-11 @ 09:25:31
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Postat av: Lotta Th

Hej, tack för ditt fina omdöme om min bok Aldrig som hon.

Kul att du läser Våtmarker, en bok som jag gillar och som har många fler bottnar än det äckliga, tycker jag.

2009-09-11 @ 11:27:28
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anna: Jag har inte läst så långt än, men jag gillar den faktiskt! Fast den är definitivt inget för pryda, känsliga, och kräsmagade! ;-)

2009-09-11 @ 18:43:40
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Lotta Th: Hej! Kul att du kommenterar här! Jag tyckte mycket om din bok! Jag gillar dokumentära böcker, och din var mycket bra skriven.



Som jag skrev ovanför, så gillar jag Våtmarker, åtminstone så här långt. Recension kommer! ;-)

2009-09-11 @ 18:44:58
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0