Dagens Dagbok – Fredagen den 23 april 2010 – Kvällen.


Under början av kvällen höll jag på och fixade lite med diverse hushållsbestyr här hemma en stund. Och efter det så satt jag en stund med datorn i knäet.

 

Klockan åtta så satte jag igång teven för att titta och lyssna på ”Så ska det låta”.

 

Borzko jobbade sent i dag, och kom hem vid halvniotiden. Middag hade han redan ätit, och när han hade duschat och gjort sig i ordning så gjorde han mig sällskap framför teven.

 

Klockan nio sen så satte vi igång en dvd-film. Det blev den nyaste Wallander-filmen ”Arvet”.

 

Lite gott att äta och dricka till hade vi förstås också.

 

Efter filmen så satte sig Borzko och läste i sin bok. Jag satte mig med datorn en stund.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0