Dagens Dagbok – Fredagen den 30 april 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Jenny var hemma när jag kom hem, och hon låg och sov efter nattens jobbpass. Jag väckte henne när jag kom hem, för det hade hon sagt att hon ville.

 

Efter en stund kom också Jimmy hem, och tillsammans med sin kompis Kristian. Dom var bara här en stund, medans Jimmy gjorde sig i ordning. Sen så stack dom båda två iväg mot stan för att träffa kompisar och fira Valborg.

 

Så småningom så stack också Jenny iväg, för att också träffa kompisar och fira Valborg.

 

Jag gick en sväng till Centrum och till Hemköp och handlade matvaror och lite gott att äta till kvällen.

 

Höll sen på med diverse hushållsbestyr när jag kom hem igen. Och varvade lite med stunder vid datorn.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0