Dagens Dagbok – Onsdagen den 21 april 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Jenny var hemma när jag kom hem, för hon hade en ledig dag i dag.

 

Vi åkte sen iväg direkt med bilen till IKEA i Kungens Kurva. Först så gick vi runt och tittade på lite allt möjligt. Sen plockade vi ihop det vi skulle ha. Och sen så gick vi och fikade.

 

(Här är en länk till en mobilbloggad bild från när vi fikar på IKEA. Texten försvann när jag sms:ade bilden…)

 

Jag handlade bara tre stycken dörrmattor till mig själv. Sen handlade jag en hel del annat, lite till jobbet, och även lite grejer till två kollegor på jobbet.

 

När vi kom hem till Farsta igen så åkte vi direkt till Centrum. Där var vi först på Plainer Hair Shop där jag beställde tid för klippning och slingning. Sen var vi på Systembolaget där Jenny handlade lite som hon skulle ha till kvällen. Efter det var vi på Body Shop där jag beställde tid för ”trådning” av ögonbryn och överläpp. Och slutligen så var vi på Hemköp och handlade matvaror.

 

Sen åkte vi hem, packade upp allt, och så åt vi middag.

 

Jenny gjorde sig sen i ordning, och när hon var klar så stack hon iväg mot tunnelbanan. Hon skulle möta upp med kompisar, och sen ut och festa i kväll.

 



Kommentarer
Postat av: Snurran

tre dörrmattor?! Du har ju bara en ytterdörr?

2010-04-21 @ 21:45:44
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Jag har en utomhus, utanför inglasningen. Sen har jag en precis innanför inglasningen. Och sen har jag en precis utanför ytterdörren! Det är tre små dörrmattor.



Sen har jag två stycken jättestora dörrmattor innanför ytterdörren i hallen.



;-D



2010-04-21 @ 21:50:02
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska du klippa dej nu igen?

2010-04-21 @ 23:24:57
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Igen?!? Det blir nio veckor sen senaste klippningen! Och det är ovanligt länge för att vara mig! Brukar ha 6-8 veckor mellan klippningarna!

2010-04-22 @ 17:05:34
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0