Dagens Dagbok – Onsdagen den 7 april 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Jenny var hemma när jag kom hem. Men hon låg och sov. Hon sov av tre orsaker: hon mår fortfarande inte riktigt bra efter sin förkylning, hon var på personalfest i går kväll/natt, och hon ska jobba ett nattpass i natt.

 

Jag höll på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma när jag kom hem. Satt även en liten stund med datorn.

 

Klockan fyra hade Jenny beställt väckning, och det fick hon förstås. Sen vid halvfemtiden så åt hon ”frukost” och jag åt middag. Jimmy skulle bli sen, så vi väntade inte på honom. Och Borzko skulle bli jättesen, som nästan alltid.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0