Dagens Dagbok – Söndagen den 11 april 2010 – Kvällen.


Jag satt kvar på balkongen en stund till. Först med min bok: ”Blodläge” av Johan Theorin. Och när jag hade läst ut den så satt jag med datorn i knäet en stund.

 

När solen försvann så blev det kallt, och jag gick in direkt, och satte mig i vardagsrummet istället.

 

Satte igång en dvd-film, och det blev filmen: ”My Sister’s Keeper”. (Recension i separat inlägg som vanligt).

 

Efter att filmen var slut så satte jag mig med datorn igen.

 

Borzko kom hem vid halvniotiden från sin mamma. Och då satte han sig och läste i sin bok.

 

Jimmy satt på sitt rum framför datorn större delen av kvällen.

 

Och Jenny jobbade eftermiddags- och kvällspass.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0