Dagens Dagbok – Söndagen den 4 april 2010 – Morgonen + Förmiddagen. (Med sex fotografier).


Även i morse så larmade min mobil klockan halvåtta. Jag gick då upp, duschade, gjorde mig i ordning, och åt frukost.

 

Jenny kom hem vid åttatiden från sitt nattpass på jobbet. Hon la sig då direkt för att sova.

 

Borzko gick upp vid niotiden och genomgick sina morgonbestyr. Sen när han var klar så gick han iväg till Farstahallen för att träna även i dag.

 

Jag gick ut på en promenad vid halvtiotiden. Det blev tredje dagen i rad med en promenad för mig. Och jag gick i ungefär en och en halv timme även i dag. I dag gick jag ner till sjön Magelungen och gick längs den fina promenadvägen där.

 

Och i dag så hittade jag faktiskt mina första blåsippor! Men ännu så har jag inte sett en endaste liten tussilago..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0