Dagens Dagbok – Tisdagen den 27 april 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet i dag. När jag kom hem så var både Borzko och Jenny hemma. Borzko hade sin veckans lediga dag i dag. Och Jenny jobbar nattpass nu i ett par dagar framöver, så hon låg och sov när jag kom hem.

 

Borzko och jag tog en fika och en pratstund när jag kom hem. Sen så höll jag på och fixade lite med diverse hushållsbestyr här hemma. Och jag satt också lite med datorn.

 

Jag åt sen en mycket tidig middag, och så gjorde jag mig i ordning för att åka iväg in till stan och gå på ”Kör för alla!”.

 



Kommentarer
Postat av: Josefin

Tänkte bara skriva att jag var till den där läkaren idag. Fick reda på att cystan vuxit och att jag bör ta bort den så snabbt som möjligt. Så det blir till att försöka få en tid för det framöver, usch jag hade verkligen hoppats på att den hade försvunnit. Sedan fick jag reda på att ett prov var jättedåligt så nu väntar fler blodprover och sedan medicin (förmodligen för resten av livet), men tydligen var det ett rätt vanligt fel. Jag förzstår inte när det ska vända, jag tycker att det är dags att få lite trevliga nyheter snart..



Kramar

2010-04-27 @ 20:13:02
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Bra att du uppdaterar mig lite, för jag tänker faktiskt på dig ibland. Jag tycker också att det borde vända för dig snart.. Jag hoppas verkligen att du får VÄLDIGT trevliga nyheter snart! Kram!

2010-04-27 @ 20:57:54
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Viola Vamp

@ Josefin - får jag fråga vad det är för cysta som du har och var någonstans?

2010-04-27 @ 21:18:10
URL: http://violavamp.webblogg.se/
Postat av: Josefin

Vad snäll du är som tänker på mig ibland. Tack, jag hoppas också på trevliga nyheter snart. Det är påfrestande att nästan bara få dåliga nyheter.



Kramar



Jag såg att jag råkat skriva förstår lite fel i kommentaren ovan, det är ingen ny stavning på ordet ;-)

2010-04-27 @ 22:57:20
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Viola Vamp: Josefin kanske inte såg din fråga...

2010-04-28 @ 18:13:15
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Låt mig veta så snart du får veta! ;-D



Okej! Fort och fel blir det för mig ibland också! ;-)



Viola Vamp skrev en fråga till dig här ovanför. Tror inte det är av "ren nyfikenhet" hon frågar. Utan på grund av att hon själv har haft en cysta. Svara om du vill.



Kram!



2010-04-28 @ 18:15:11
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Viola Vamp:

Förlåt, jag såg din fråga igår men glömde att svara på den. Jag har en cysta vid höger äggstock (de trodde först att den satt på äggstocken men sen när de punkterade den såg de att den inte satt på,utan framför). Jag vet inte vad den heter, men cystan som punkterades förra gången var helt ofarlig. Sist innehöll den 1,2 liter vätska. Cystan jag har nu är ca 12-13 cm och doktorn som jag träffade igår sa att den måste bort så snabbt som möjligt.



2010-04-28 @ 20:37:08
Postat av: Josefin

Bim, jag lovar att berätta när det blir bra nyheter (det måste bara bli så snart).



Jag glömde bara att svara på frågan igår. Men tack att du skrev att jag ska svara om jag vill.



Kramar

2010-04-28 @ 20:39:54
Postat av: KiZnic - En blogg fylld med snygga budget outfits ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Kul med Kör för alla =D



Ps. kolla in i min blogg som är fylld med snygga outfits!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-04-28 @ 21:47:36
URL: http://kiznic.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: :-D

2010-04-29 @ 18:52:04
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Bra! Hör av dig! Kram! :-D

2010-04-29 @ 18:52:26
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> KiZnic - En blogg fylld med snygga budget outfits ♥: Okej. Kanske kollar in hos dig.

2010-04-29 @ 18:52:57
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Viola Vamp

@ Josefin -> Aj som fan... jag förstår verkligen att det inte känns så lajbans. :C Har, som Bim skriver ovan, själv en cysta. (som jag tagit bort 3 ggr, om mest var den på 3,7 liter vätska och 26 cm i diameter. När jag kollade den förra gången var den ungefär hälften så stor)

Om det är till någon tröst så är det oerhört vanligt att cystor kommer tillbaka på samma plats som de suttit tidigare. Även om de är helt ofarliga, så förstår jag verkligen att det känns påfrestande. Hoppas att du får en tid för borttagning snabbt. (min har jag f n valt att behålla tills efter sommaren)

2010-04-30 @ 18:47:28
URL: http://violavamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0