"Sherlock Holmes" - 2010 - Film - Dvd



"Sherlock Holmes" - 2010 - Film - Dvd

"I ett dynamiskt nytt porträtt av Conan Doyles berömda karaktär "Sherlock Holmes" får vi följa Holmes och hans partner Watson på sitt senaste äventyr där de avslöjar sina färdigheter i att slåss lika dödligt som deras legendariska intellekt. Holmes kommer att slåss som aldrig förr för att ta fast en ny nemesis i en dödlig intrig som kan förstöra hela landet."

(Kopierat från Lovefilm)

En helt okej film, men inte mer. Tyckte tyvärr inte att den var lika bra som jag hade hört om den. Men som sagt, helt okej och sevärd var den i alla fall. Både action och komedi var det.

Betyg: 3 av 5

Filmens trailer:


Kommentarer
Postat av: Jenny

Den här filmen måste jag definitivt se, har hört så mycket bra om den :) Men risken finns ju alltid att man blir besviken på grund av för höga förväntningar på den.

2010-04-17 @ 13:35:47
URL: http://mallgroda.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Jenny: Ja, jag kanske hade lite för höga förväntningar på den. För jag hade ju hört att den skulle vara SÅ bra. Och jag tyckte nog bara att den var okej.



Kul att du skrev din bloggadress! Visste inte att du också bloggade! Måste ju kolla in din blogg nu då! ;-)

2010-04-17 @ 18:02:43
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0