Tävling (på Torsdag!) NU!! ;-D (UPPDATERAD!)



Ja, på torsdag NU ska alla ni som är bokintresserade kolla in här i bloggen! För NU kommer jag att ha en tävling, med en bok som pris.

När jag fick "Blodläge" av Johan Theorin som recensionsbok från Bokförlaget Wahlström & Widstrand i fredags, så fick jag två stycken böcker av misstag.

Efter mailkontakt med Wahlström & Widstrand så sa dom att jag slipper att skicka tillbaka den ena boken, utan jag kunde få lotta eller tävla ut den här i min blogg.

på torsdag den 15 april, dagen då boken släpps, och dagen då jag lägger ut min recension på boken, NU så kommer det att finnas en tävling här i bloggen. Så titta gärna in här NU, ni som är intresserade av den. Och jag kan säga att boken var mycket, mycket bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0