Mars 2010.


Månadens antal lästa böcker: 20.

Månadens bästa bok: "Hungerflickan" av Hillevi Wahl.

Månadens bästa bok nummer två: "Vyssan lull" av Carin Gerhardsen.

Månadens bästa bok nummer tre: "I grunden utan skuld" av Viveca Sten.

Månadens antal sedda filmer: 2.

Månadens bästa film: "The Taking of Pelham 1 2 3".

Månadens roligaste vardagshändelse: "Kör för alla!" på tisdagar.

Månadens stolthet även den här månaden: Att jag nu är uppe i FEMTIO (!) stycken recensionsböcker.

Månadens roligaste teveprogram: "Solsidan"

Månadens övriga teveprogram: Melodifestivalen, Lets Dance, Körslaget.

Månadens hemmaprojekt: Bokhyllorna.

Månadens biljettköp: "We will rock you" på Cirkus i höst.

Månadens långtidsplanering: Thailandresa beställd till mars 2011.

Månadens födelsedagsfirande: Jenny 20 år och jag 49 år.

Månadens restaurangbesök: "Antonios" i Farsta med mina fem bästa.

Månadens mysdagar: Två shopping- och fikadagar i stan med Jenny.
Månadens shopping: Två fuskskinnjackor, två par skor, två väskor, två blusar, två linnen, jeans, sjal.
Månadens sjukhusbesök: Mammografi.
Månadens jobbigaste: Allt tråkigt som har hänt på jobbet.

Månadens övrigt: Allt som jag har glömt bort här nu!

 

 


Kommentarer
Postat av: annebelle

Har helt missat Solsidan, läste om det i DN och det verkar vara en serie i min smak. Jag är helt borta vad gäller TV. :-o Ojojoj, vad du läser mycket!

2010-04-02 @ 00:32:00
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Annebelle: Jag hade nog också missat Solsidan, om det inte var för att det har sänts emellan dom två delarna i Lets Dance. Men det är en otroligt rolig serie! Ladda ner eller kolla upp på TV Play!



Ja, nu läser jag helt otroligt mycket, sen jag började att få dessa recensionsböcker! :-D



Glad Påsk på dig! Kram! :-)



2010-04-02 @ 13:56:31
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0