Dagens Dagbok – Fredagen den 20 augusti 2010 – Eftermiddagen. (Med ett fotografi).


Åkte hem direkt efter jobbet. Jenny var hemma och låg och sov när jag kom hem. Hon jobbade ju ett nattpass i natt. Hon hade bett om väckning klockan halvtre, och det fick hon förstås. Hon åt sen ”frukost”, och jag tog en fika och en pratstund med henne. Sen så duschade hon och gjorde sig i ordning. Och jag höll på och plockade och fixade lite med diverse hushållsbestyr här hemma en stund.

 

Vid halvfyratiden sen så tog vi båda två bilen till Centrum, för jag skulle handla mycket matvaror. Sex fulla plastkassar blev det, på Hemköp. När vi kom hem med allt så packade vi förstås upp allt och in i skåp.

 

(Och självklart så köpte jag ju mitt vanliga fredagsgodis! ;-D)

 

 

Jenny stack sen iväg mot Centrum igen, för att åka vidare och träffa en vän.

 

Jag höll på här hemma och fixade lite med diverse hushållsbestyr. Satt även lite med datorn.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0