Dagens Dagbok – Fredagen den 27 augusti 2010 – Jobbet. (Med ett fotografi).


Fredag och veckans sista arbetsdag.

 

Och även den dagen började jag med att vara i skalen och fixa i ordning grönsakerna.


Efter det så jobbade jag som tredjeman i matsalarna.

 

Vi serverade kebabgryta med ris i dag. Och vår salladsbuffé.

 

En av kollegerna hade en semesterdag i dag. Men allt flöt på bra ändå. Och ingenting speciellt hände.

 

Vi uppvaktade en av kollegerna som har fyllt år under sommarlovet. Hon fick en fin bukett blommor av oss. Bild på buketten finns i hennes blogg.

 

Jag stannade kvar och jobbade över i en timme med mellanmålsserveringen.

 

Och så här såg min lunchtallrik ut i dag:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0