Dagens Dagbok – Lördagen den 14 augusti 2010 – Kvällen.


Jimmy stack sen iväg in mot stan. Han skulle möta upp med kompisar, och sen vidare ut och festa i kväll.

 

Borzko och jag satte oss uppe på balkongen. Borzko läste i sin bok. Jag delade min tid mellan datorn och boken.

 

Klockan åtta hade Jenny beställt väckning, och det fick hon förstås.

 

Sen klockan halvnio så skjutsade jag Jenny till jobbet, för hon skulle jobba ännu ett nattpass.

 

Jag kom hem igen vid niotiden. Sen vid halvtiotiden så tittade och lyssnade Borzko och jag på Sommarkrysset, som jag hade satt på inspelning, och det var sen slut vid halvelvatiden.

 

Borzko tittade sen på lite fotboll på teve. Och jag tittade på ”The Seventies” på SVT Play i datorn.

 

Efter det så satte vi oss båda och läste i våra böcker en stund.

 



Kommentarer
Postat av: mamma

Har Borzko haft någon semester?

2010-08-15 @ 06:14:35
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mamma: Nej, han skulle ha haft vecka 31 och 32, men han ställde upp och jobbade istället, eftersom det var brist på chaufförer. Han har bara haft sina lediga dagar, en dag i veckan (plus helgen) under sommaren. Han tar ett par veckor senare i höst, eller kanske till jul. Men sen åker vi ju till Thailand i februari, och då har han ju två veckor.

2010-08-15 @ 08:18:12
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0