Dagens Dagbok – Lördagen den 21 augusti 2010 – Andra Halvan av Eftermiddagen. (Med fyra fotografier).


Vid tvåtiden så stack jag, Borzko, och Jimmy iväg med bilen. Åkte till Heron City i Kungens Kurva. Först var vi och hämtade ut våra biljetter. Sen så var vi in en sväng på Media Markt. Jag köpte en mobilhållare till bilen. Borzko tittade lite på en ny GPS, men den han ville ha var tillfälligt slut, så det blev inget köp i dag.


(Jag inne på toaletten på bion).



(Jimmy och Borzko i väntan på att bion ska börja).



Halvfyra så började filmen, och det var den nya actionfilmen ”The Expendables” som vi såg. Recension kommer som vanligt i ett separat inlägg.


När filmen var slut, efter knappt två timmar, så åkte vi till McDonalds i Västberga för att äta middag och hälsa på Jenny som jobbade ett eftermiddagsskift.


(Jag åt en fiskburgare, minimorötter, och en lättmjölk).



(Jenny hann sitta en stund hos oss också. Hon hjälpte till i köket när vi kom, därför har hon keps på sig).



Och sen kom vi hem till Farsta igen vid halvsjutiden.



Kommentarer
Postat av: Snurran

Ah, biobesök, trevligt! :-)

2010-08-21 @ 22:53:29
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det var jättetrevlig! Och en väldigt bra film! :-)

2010-08-21 @ 22:56:45
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0