Dagens Dagbok – Lördagen den 21 augusti 2010 – Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen.


Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen åt jag frukost, fikade, och läste lite nyheter i datorn.

 

Borzkos mobil larmade klockan nio, och efter att han hade genomgått sina morgonbestyr så stack han iväg till Farstahallen för att träna.

 

Jag funderade lite på en promenad, men jag satte istället igång med att hålla på med en massa olika hushållsbestyr här hemma istället. Varvade med stunder vid datorn.

 

Jimmys mobil larmade klockan tolv, och då gick han upp. Han åt då frukost, och jag tog en fika och åt lite lätt lunch, och hade en pratstund med honom.


Sen kom Borzko hem från gymmet vid ettiden. Ytterligare en fika och en pratstund blev det då.

 


 

Nu ska vi strax sticka iväg mot Heron City i Kungens Kurva, för att gå på bio och se ”The Expendables”.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0