Dagens Dagbok – Onsdagen den 11 augusti 2010 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.


Satt sen på balkongen och läste i min bok, ”Ett litet snedsprång” av Denise Rudberg. Varvade med datorstunder.

 

Klockan tre hade Jenny beställt väckning, och det fick hon förstås. Hon åt ”frukost”, och jag tog en fika och pratstund med henne.

 

Vid femtiden sen så åkte Jenny iväg för att träffa en vän, och sen skulle hon vidare för att jobba ännu ett nattpass.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid halvsextiden, och då åt han och jag middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också.

 

Jimmy satte sig sen framför datorn på sitt rum. Och jag satte mig i vardagsrummet och läste i min bok. Varvade som vanligt med datorstunder.

 

Borzko jobbade sent även i kväll, och kom hem vid niotiden. Middag hade han redan ätit, och efter att han hade gjort sig i ordning, så satte han sig och tittade på lite sport på teve.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0