Dagens Dagbok – Onsdagen den 25 augusti 2010 – Eftermiddagen. (Med ett fotografi).


När mötet var slut, vid kvart över tre, så åkte jag direkt till Bilprovningen i Högdalen. Jag hade tid för besiktning av min bil klockan tjugo i fyra. Men eftersom jag inte visste om jag skulle hinna dit i tid, på grund av mötet, så hade jag och Jimmy bytt bil i dag. Så han åkte dit i min bil, och jag hade haft hans bil till jobbet i dag.

 

Jag mötte upp med Jimmy utför besiktningen vid halvfyratiden. Och vi fick köra in strax efteråt.

 

Allt gick bara bra. Inte en endaste liten anmärkning fick jag på min femton år gamla bil.

 

 

Sen åkte vi båda hem till Farsta. Jenny var hemma när vi kom hem. Men hon var bara där en kort stund, och sen åkte hon iväg för att träffa en vän.

 

Jimmy och jag åt middag tillsammans.

 

Efter det så åkte vi en sväng till Willys i Länna. Jimmy hade slut på snus, och dom har billigt snus i stockar där. Han köpte två stockar. Och vi passade på att köpa lite matvaror också när vi ändå var där.

 

När vi kom hem igen så satte sig Jimmy framför datorn. Och jag höll på och fixade lite med diverse hushållsbestyr.

 

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Vad bra att den gick igenom utan anmärkning! :-D

2010-08-25 @ 21:22:11
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det blev vi alla mycket glada över! :-D

2010-08-25 @ 21:26:00
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0