Dagens Dagbok – Onsdagen den 25 augusti 2010 – Jobbet. (Med ett fotografi).


Arbetsdagen i dag började också med att jag jobbade i skalen med att fixa i ordning grönsakerna. Efter det så jobbade jag som tredjeman i matsalarna.


Vi serverade soppa (paprikasoppa med pasta i), mjukt bröd (skivad limpa), och pålägg (skivad ost), i dag. Och vår salladsbuffé. Vi hade även några bleck med varm pastasallad kvar från i går.

 

Fulltalig personalstyrka var vi dag. Allt flöt på bara bra. Och ingenting speciellt hände.

 

Så här såg min lunchtallrik ut i dag:

 

 

Efter att arbetsdagen var slut, så hade vi personalmöte. Vi satt i vårt lilla personalrum i ungefär en timme och en kvart och pratade. Det blir lite förändringar framöver, bland annat med arbetstiderna. Istället för att, som nu, jobba mellan sex och två varje dag, så kommer jag att jobba mellan sju och tre ungefär en vecka i månaden.

 

(Snurran skriver säkert bra och utförligt om det i sin blogg).

 

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Idag "slarvade" jag och skrev inte så jätte-utförligt tyvärr :-/

2010-08-25 @ 21:19:51
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, i dag skrev vi kanske rätt så lika. Trodde du skulle skriva mycket mer om själva mötet och ändringarna.

2010-08-25 @ 21:23:23
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0