Dagens Dagbok – Tisdagen den 10 augusti 2010 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.


Klockan tre hade Jenny beställt väckning, efter att hon hade sovit efter nattens arbetspass. Hon åt då ”frukost” och jag tog en fika och en pratstund med henne. Hon gjorde sig sen i ordning, och åkte iväg för att träffa en vän, och sen skulle hon vidare till jobbet för ännu ett nattpass.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid halvsextiden. Och då åt vi middag tillsammans. Efter att Jimmy sen hade gjort sig i ordning, så flyttade jag ner från vardagsrummet och in på hans rum, tillsammans med min dator och min iPhone 4.

 

Sen så satt jag där större delen av kvällen. Jimmy hjälpte mig med lite saker i iPhonen bland annat.

 

Klockan åtta sen så satte jag igång teven, och så tittade jag, (och Jimmy med ena ögat), på ”Allsång på Skansen”.

 

Borzko kom hem från jobbet först vid niotiden. Middag hade han redan ätit, så han gjorde sig bara i ordning. Resten av kvällen satt han och läste i sin bok. Och jag flyttade upp till vardagsrummet igen och satt där med datorn.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0