Dagens Dagbok – Tisdagen den 31 augusti 2010 – Jobbet. (Med ett fotografi).


Även i dag så hade jag en liten sovmorgon, och anlände till jobbet klockan sju. Jag började då med att fika med mina kollegor. Och efter det så städade jag ute i matsalarna. Sen gick jag in en stund i skalen, och jag var även där en stund efter vår lunch. Under lunchserveringen sen så var jag i disken och hade hand om diskplockningen och grovdisken. Och slutligen så jobbade jag på mellanmålsserveringen.

 

Vi serverade kebabbiffar med potatismos i dag. Och vår salladsbuffé.

 

Fulltalig personalstyrka var vi i dag (den styrkan som vi har två dagar i veckan, och som innebär en personal färre). Allt flöt på bara bra. Och ingenting speciellt hände.

 

En av kollegerna fyllde år i dag. Vi uppvaktade henne med en bukett blommor. Och hon bjöd på hembakt kladdkaka med vispgrädde till eftermiddagskaffet.

 

Så här såg min lunchtallrik ut i dag:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0