Dagens Dagbok – Torsdagen den 12 augusti 2010 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen. (Med två fotografier).


Fortsatte sen att sitta på balkongen med boken och datorn. Det var en riktigt solig, varm, och skön eftermiddag här.


Jimmy kom hem från jobbet vid fyratiden. Då åt han och jag middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också.


Sen så satte sig Jimmy på sitt rum framför datorn. Och jag återgick till att sitta på balkongen.


Klockan sex hade Jenny beställt väckning, och det fick hon. Hon åt då ”frukost” och jag tog en fika och en pratstund med henne.


Vid sjutiden sen så stack hon iväg. Hon skulle först träffa en vän, och sen så skulle hon åka till jobbet för att jobba ännu ett nattpass.


Jag flyttade så småningom in från balkongen och till vardagsrummet. Fortsatte att läsa i boken, och varva med stunder vid datorn.


Borzko kom hem från jobbet vid halvniotiden i dag. Middag hade han redan ätit i dag också. Och när han hade gjort sig i ordning, så satte han sig och läste i sin bok.


Jag läste så småningom ut boken ”Ett litet snedsprång” av Denise Rudberg. (Recension kommer måndagen den 23 augusti). Började sen på boken ”Vildsint”.



När sen både Borzko och Jimmy hade gått och lagt sig för att sova, så tittade jag på avsnitt åtta av säsong tre av serien ”True Blood”.



Och sen blev det lite bokläsning och lite datorsittande igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0