Dagens Dagbok – Torsdagen den 26 augusti 2010 – Jobbet. (Med ett fotografi).


Började arbetsdagen med att vara i skalen och fixa i ordning grönsakerna.

 

Sen vid tiotiden så satte sig jag och vår husmor Mita i personalrummet för att fixa i ordning våra nya scheman. Det tog längre tid än vi trodde, så vi satt där i över två timmar… Men till slut så fick vi ihop allting. Jag tog sen pappren för att skriva in dom i datorn hemma.

 

Efter att vi var klara så gick jag ut i matsalarna och jobbade som tredjeman.

 

Vi serverade pannkakor med sylt i dag. Och vår salladsbuffé.

 

Allt flöt på bara bra i dag. Och ingenting speciellt hände.

 

Min lunchtallrik i dag:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0