Fyra bokrecensioner som kommer snart. Tre den här veckan, och en i nästa vecka.




Kommentarer
Postat av: MariaJ

Laddade ner Morgans gamla sommarprogram från förra sommaren och lyssnade på det när jag gick min morgonrunda till jobbet! Vad jag har förstått handlar boken om ungefär samma sak. Sommarpratet var mycket bra!!! Spännande att läsa din recension. Han var mycket välformulerad i radio.

2010-08-31 @ 18:51:10
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> MariaJ: Ja, jag har också förstått att sommarpratet var ungefär som boken. Jag tror att det till viss del var all bra respons som han fick efter programmet, som gjorde att sen skrev boken. Recensionen kommer i morgon! :-)

2010-08-31 @ 18:57:50
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0