Juli 2010.


Månadens antal lästa böcker: 25.

Månadens bästa böcker: En himmel för Elliot av Katarina Danielsson + Det känns så konstigt nuförtiden av Karin Flygare + Dyngkåt och hur helig som helst av Mia Skäringer.

Månadens antal sedda filmer: 10.

Månadens bästa film: Iception.

Månadens biobesök: Inception tillsammans med Borzko i Heron City.

Månadens stolthet: Att jag nu har fått 84 stycken recensionsböcker.

Månadens teveprogram: Sommarkrysset + Allsång på Skansen + The Seventies.

Månadens teveserie: True Blood, 14 avsnitt.

Månadens favorit: Även den här månaden: Spotify i mobilen.

Månadens inköp (men ej fått än): En iPhone4.

Månadens shopping: 20 böcker, 3 scarfs, 1 par skor.

Månadens familjemysdag: SkyView i Globen + middag på Vapiano i Gamla Stan.

Månadens fika: 2 stycken hos mamma och pappa.

Månadens blodcentralsbesök: 2 stycken, ett med Jenny och ett med Jimmy.

Månadens IKEA-besök: Med Jenny.

Månadens mysdag: En dag på stan med Jenny.

Månadens lägenhetsvisning: 4 stycken i Farsta, med Jimmy.

Månadens sötaste: Min systerdotterdotter Nova.

Måndens frisörbesök: Hos Plainer Hair Shop i Farsta.

Månadens födelsedagsfirande: Svärmor Dragica.

Månadens utebyte av tjänster: Jimmy fixade en kollegas dator, och vi fick fika där, två gånger.

Månadens luncher: John Chris med Jenny + Farsta Gård med mamma, pappa, Anette, Maria, och Nova.

Månadens middagar: Vapiano med Borzko, Jimmy, och Jenny + McDonalds med Jimmy.

Månadens middagsgäster: Grillmiddag med Mamma, Pappa och Kristian + pizzamiddag med Mattias.

Månadens strandbesök: Tretton stycken.

Månadens "Det-var-länge-sen": Broderande av korsstygn.

Månadens mest rörande: Flera av Sommarpratarna.

Månadens övrigt: Allt som jag har glömt bort här nu!



Kommentarer
Postat av: Den luttrade bibliotekarien

Va?? 25 böcker på en månad! Det är mer böcker än jag har läst hittills i år. Hur hinner du?

2010-08-04 @ 17:40:56
URL: http://luttradbibbla.wordpress.com/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Den luttrade bibliotekarien: Det här var nog det mesta som jag någonsin har läst på en månad. Under 2009 så läste jag cirka 10 böcker i snitt per månad. Men nu har jag varit ledig, ingen annan i familjen har varit ledig, jag ser nästan aldrig på teve. Det är några orsaker. ;-)

2010-08-04 @ 17:53:12
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0