Sånt jag älskar just nu! --- iPhone 4 - Spotify - Facebook.



Jag älskar verkligen min nya iPhone 4! Det är nog som Angela säger, iPhone är ingen mobil - det är en livsstil! I alla fall så är iPhone ingen mobil - det är en dator.

Jag är helt otroligt imponerad och fascinerad av den. Man kan ju göra allt i och med den. Finns ju nästan inga begränsningar alls. Och det finns ju "appar" för allt. Jag har ju bara haft mobilen i tre dagar, men har redan nästan hundra appar...

Älskar verkligen min iPhone 4! :-D




Och jag älskar verkligen Spotify! Tänk att för endast en hundring i månaden, så har jag nästan all världens musik, både i datorn och i mobilen! Jag skulle ju inte ens kunna köpa en endaste cd-skiva för den hundringen. Och jag slipper att vara oärlig och olaglig och ladda ner musik. Reklamen slipper jag också.

Spotify är så suveränt! Det är bra i datorn, men det är allra, allra bäst att ha i mobilen! Tänk att bara kunna komma på en låt när man är ute och går, och så kan man lyssna på den direkt! Helt otroligt!

Älskar verkligen Spotify! Och allra mest i min iPhone 4! :-D




Och jag älskar verkligen Facebook! Tycker att det är en helt suverän idé. Att man så lätt kan ha kontakt med båda kända och okända. Och både via chatt, logg, och mail, så man kan välja om man vill skriva öppet eller inte. Jag har familj, släkt, vänner, kollegor, och även såna som jag inte ens känner egentligen. Det som nästan är allra roligast för mig, det är kontakten med alla dom författarna som jag tycker om. Man kan ha personlig kontakt med dom, och det tycker jag är otroligt roligt. Och i min nya iPhone 4 så fungerar ju också Facebook perfekt! Lika lätt att hålla på med det där, som i datorn.

Älskar Facebook! :-D



Sånt jag älskar just nu! --- iPhone 4 - Spotify - Facebook.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0