"Toy Story 3 - 3D" - 2010 - Film - Bio



"Toy Story 3 - 3D" - 2010 - Genre: Familjefilm / Animerat / Komedi

"En av leksakers värsta farhågor är saker och händelser som förhindrar att någon leker med dem. Den allra värsta farhågan är dock att bli ifrånväxt, att bli bortglömd... Woody, Buzz lightyear och resten av Andys leksaker hamnar på hyllan när Andy lämnar hemmet för college."

(Kopierat från Lovefilm)

Jag älskade dom två första Toy Story-filmerna, när dom kom -95 och -99. Och den här var faktiskt ännu bättre! Lite barnasinne måste man ju förstås ha, för att älska dom här filmerna. Men annars så tycker jag absolut inte att det här är några barnfilmer, utan det är filmer för alla.

Filmen var underbart rolig, mycket spännande, och väldigt gripande. Jag skrattade och grät om vartannat, och satt som på nålar av spänning ibland. Och 3D-effekterna gjorde ju allting ännu bättre.

Jag kan verkligen rekommendera filmen till ALLA!

Betyg: 4,5 av 5

(Länk till filmen på Moviezine, som alltid skriver utförliga och bra recensioner, och ofta tycker som jag gör!)

Filmens trailer:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0