Dagens Shopping - 101227 - Laptop, ASUS, 14 tum.



Ny dator inköpt på OnOff i Farsta. Datorn kostade 8.300:- och sen tog jag en tilläggsförsäkring för 2.000:-.

Här är en länk till datorn på OnOffs hemsida.

Den är lite större än min gamla dator. Men jag hittade ingen mindre dator som jag var nöjd med. Så det fick bli den här.

Min gamla dator köpte jag för tre år och två månader sen, så det var verkligen dags för en ny. Den kostade 13.000:- då (plus försäkring då också för 2.000:-), och har verkligen varit en toppendator. Men nu har den gjort sitt.

Jag hoppas verkligen att jag kommer att bli nöjd med min nya dator! :-D



Kommentarer
Postat av: Niclas

åh... alltid roligt med ny dator eller ny mobil ;) Min laptop är två år... men det roliga är att jag använder den nästan aldrig hemma. Trivs bättre med min stationära som är sen år 2006... fast det har nog med det gamla tangentbordet och den stora skärmen att göra...

2010-12-27 @ 22:48:36
URL: http://niclasorebro.blogspot.com/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Niclas: Ja, jag ÄLSKAR att köpa nya teknikprylar! ;-D Tycker att jag har varit duktig som har haft den här i över tre år. Oftast vill jag byta vartannat år. Och så även med mobiler. Stationär dator har jag inte haft på många år. Men Jimmy har återgått till stationär dator igen.

2010-12-27 @ 22:53:05
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0