Gott Nytt År!



Ja, ett riktigt gott nytt år vill jag önska er, alla mina läsare! Jag hoppas att ni blir kvar här även under nästa år. Tack till er som läser min blogg, både gamla troga läsare, och nytillkomna. Ni är cirka 350-400 läsare per dag! Och ett litet extra tack till er som kommenterar här ibland. Visst bloggar jag mest för min egen skull, men alldeles självklart så är det ju jättekul att ni är så många som läser min blogg! Och extra roligt är det att få lite respons ibland!



Tyvärr så blir det ingen Årskrönika från mig det här året heller... Jag tycker att det är SÅ roligt att läsa andras årskrönikor! Och jag tänker varje år att jag också ska göra en! Men sen så blir det inte av i alla fall. Tänkte redan förra året att jag skulle förbereda lite efter varje månad under hela året, så är det ju mycket lättare att sammanställa sen. Men det blev ju inte av. Får se om det blir det nästa år!



Några nyårslöften tänker jag inte ge i år. FÖRRA ÅRET gav jag samma som FÖRRFÖRRA ÅRET. Och om jag skulle ge några i år, så skulle det bli ungefär samma. (Med ändringarna att jag ska FORTSÄTTA att sjung i kör, och att jag kommer att äta kött.)



Ha nu en riktigt trevlig nyårsaftonskväll! Och ta det lugnt med alkoholen, raketerna, smällarna, och i trafiken. Tänk på barn, gamla, och djur.


Kommentarer
Postat av: Birgittha Johansson

Hej Bim! Önskar Gott Nytt År till dig och resten av familjen!



kramn från Birgittha i Småland

2010-12-31 @ 14:59:54
Postat av: Camilla

Gott nytt år! Hoppas du får en jättetrevlig kväll och att den blir precis som du vill ha den :)

2010-12-31 @ 15:00:40
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Birgittha Johansson: Tack så mycket! Det samma till dig och dina nära och kära! Kram! :-D

2010-12-31 @ 15:13:27
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Camilla: Tackar, tackar! Det samma till dig! :-D

2010-12-31 @ 15:14:01
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: emmy

Gott nytt år Bim! Jag är trogen läsare men jag kommenterar allt för sällan. Jag gillar din blogg mycket!

2010-12-31 @ 15:39:38
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Emmy: Tack det samma till dig! Och tack så jättemycket för berömmet om min blogg! :-D

2010-12-31 @ 17:05:31
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Nilla

Gott Nytt År!!

Det är verkligen jättekul att få följa dig här via bloggen, för även om vi aldrig har träffats, så känns du ändå som "the girl next door" på nåt sätt :)

Fortsätt skriv, och jag ska försöka bli bättre på att kommentera.

Har liite lust att starta upp min blogg igen, saknar just att skriva och framförallt, att kunna gå tillbaks och se vad vi har gjort, man glömmer så himlans fort ju.

Ha en skön lördag.

Kram till dig!!!

2011-01-01 @ 11:38:57
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Nilla: Tack det samma till dig och dina nära och kära!



Kul att du gillar att följa min blogg! Jag har fortfarande inte tröttnat det minsta på att blogga, så jag kommer nog helt säkert att fortsätta ett bra tag till.



Kommentarer uppskattas! Men jag är själv helt värdelös på att kommentera, så jag vet hur det är!



Ja, börja blogga igen du! Det är så kul att kunna gå tillbaka och titta. Det gör jag ofta i min egen blogg. Skriv till mig om du börjar igen.



Ha det bäst! Kram! :-D



2011-01-01 @ 14:20:04
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0