Jag älskar "Så mycket bättre"!


Vilken otroligt bra programserie det har varit! Precis ALLA sju programmen med alla dom olika sju artisterna har varit lika bra! Och det ska bli kul att se det sista programmet nästa vecka:

"Veckan på Gotland börjar lida mot sitt slut och artisterna jobbar för fullt med att förbereda kvällens kräftskiva. De skriver egna snapsvisor, Lasse och Petter fixar kräftorna och Christer ordnar en överraskning.

Under dagen bjuder deltagarna på sju duetter där varje person gör en av sina egna låtar med hjälp av en av de andra. Bland annat sjunger Petter och Plura Du gör min dag och Plura tar hjälp av Thomas och framför Alice.

Det blir en avslutning med mycket känslor där artisterna ser tillbaka på vistelsen där de träffat nya vänner och fått utmana sig själva i sång och andra tuffa uppgifter."


Här är en av Pluras låtar, (som jag grät till...):


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag gillar också "Så mycket bättre"! Det är så skönt att se en såpa utan konflikter.

2010-12-05 @ 08:23:19
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Junitjej: Ja, jag håller verkligen med dig. Och ALLA verkar gilla programmet! Har inte hört eller läst en endaste negativ kommentar!

2010-12-05 @ 08:55:11
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0