Söndagen den 19 december 2010.


I morse så larmade mobilen klockan halvåtta. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. En fika och lite nyhetsläsning blev det sen. Borzkos mobil larmade halvnio, och efter att han hade genomgått sina morgonbestyr, så blev det frukost och en fika till.

Borzko gick sen iväg till Farstahallen för att träna. Och för mig så blev det ingen promenad i dag heller. Sju minusgrader och typ snöstorm utanför fönstret lockade mig inte precis...

Det blev mina vanliga tre sysslor istället: fixande och grejande med diverse olika hushållsbestyr, datorsittande, och bokläsning. Började att läsa i en ny recensionsbok: "Att föda ett barn" av Kristina Sandberg.

Borzko kom sen hem från gymmet vid tolvtiden, och då blev det lite lätt lunch och en fika. Borzko satt sen också och läste i sin bok i ett par timmar. Sen så åkte han iväg hem till sin mamma på sitt vanliga söndagsbesök.

Jag fortsatte med mina tre aktiviteter under eftermiddagen. Middag åt jag för mig själv, vid fyratiden.

Satte mig sen och tittade på en film, via "Headweb", som jag har blivit testpilot åt, genom Smartson. Två filmer får jag hyra gratis där, och i dag tittade jag på den första. Det blev den svenska komedin "Bröderna Karlsson". Recension har jag bloggat tidigare i kväll.

Under kvällen sen så blev det mest bokläsning, varvat med datorstunder.



Borzko kom hem från sin mamma vid halvåttatiden. Sen satte han sig och läste igen.

Här är några bilder på all snö... :-(





Bara TVÅ arbetsdagar kvar nu! Sen har jag JULLOV i NITTON dagar! ;-D



Kommentarer
Postat av: Snurran

Mycket snö är det, lite mysigt tycker jag, men några dagar solsken skulle inte sitta i vägen nu..

2010-12-19 @ 20:50:17
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Jo, det är väl rätt så mysigt med snö. Nu när den ändå är här, så kan den lika bra ligga kvar över hela jullovet. Men det behöver ju inte komma mer nu... Och lite sol vore ju inte helt fel!

2010-12-19 @ 21:03:21
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0