Torsdagen den 2 december 2010.


Nästan lika kallt i morse, som i går morse. Bara en liten ynka grad varmare...



Men det blev en vacker morgon, vit och frostig, och nästan lite sol. Dom här två korten tog jag genom fönstren i matsalarna, vid niotiden.



I dag serverade vi ryssröra med tacochips. Och en hel del tillbehör såsom riven ost, olika dressingar, och en massa olika grönsaker.

Tog ett kort på våra barer med min panorama-app i iPhonen, i dag också.



Jag hade samma arbetsuppgifter i dag, som tidigare i veckan. Fulltalig personalstyrka var vi också även i dag. Allt flöt på bara bra i dag. Och ingenting speciellt hände.



Åkte hem direkt efter jobbet. Parkerade bara bilen och var inne en kort stund, och sen gick jag till Centrum för lite shopping.

Här är en bild som jag tog på väg till Centrum.



Köpte två mössor och en julblomma. Och det har jag redan bloggat bilder på i ett tidigare inlägg. Där finns också bilder på sex stycken ringar som jag köpte av en kollegas dotter. Jag köpte också en julklapp i Centrum. Men den blir det varken text eller bild av. För det är en julklapp till vår gemensamma julklappsutlottning på jobbet. Och två av kollegerna läser ju min blogg! ;-D

När jag kom hem igen från Centrum så höll jag på och fixade och grejade med diverse hushållsbestyr.

Sen kom Jimmy förbi en sväng när han var på väg hem från jobbet. Han åt middag här och stannade och pratade en stund. Och sen åkte han hem till sig i Fagersjö.

Jag hamnade sen så småningom som vanligt i vardagsrumssoffan med datorn och boken.

Borzko jobbade sent i dag, och kom hem vid niotiden.

Fredag i morgon! Wiieee!!!! ;-D

Och då blir det det här! :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0