Dagens Dagbok – Fredagen den 19 februari 2010 – Eftermiddagen. (Med ett fotografi).


Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Borzko var hemma när jag kom hem, för han hade sin veckans lediga dag i dag. Vi tog en fika och en pratstund när jag kom hem.


Borzko hade köpt en stor bukett tulpaner till mig i dag! :-)



Sen höll jag på och fixade med lite alla möjliga hushållsbestyr här hemma. Satt lite med datorn också.


Jimmy kom hem från jobbet redan vid halvfyratiden.


Vid fyratiden så åt jag, Borzko och Jimmy middag tillsammans.


Jenny kom hem från jobbet vid sextiden.


Vi gjorde oss sen alla fyra i ordning för att åka iväg och fira min systersons tjugoårsdag.




Kommentarer
Postat av: Snurran

Vilka jättefina tulpaner!

2010-02-20 @ 15:10:45
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, visst är dom! Jag älskar tulpaner! Köper ju en bukett till mig själv nästan varje vecka. Och även till min mamma nästan varje vecka. Men det är ju roligt att också FÅ tulpaner ibland! :-)

2010-02-20 @ 15:19:38
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0