Dagens Dagbok – Fredagen den 19 februari 2010 – Kvällen. (Med fem fotografer).


Vid halvsjutiden så gav vi oss sen iväg alla fyra, i båda bilarna. Vi hämtade först upp mina föräldrar, och sen åkte vi hem till min systerson Mathias, för att fira hans tjugoårsdag, som är på söndag.

 

En mycket trevlig kväll blev det sen, tillsammans med familj, släkt och vänner. Cirka tjugo personer var vi.

 

Det bjöds på mycket gott att äta och dricka.

 

Och som alltid blev det diskussioner, skratt, prat och umgänge.

 

Vid elvatiden så gav vi oss hemåt i snön och halkan… Vi släppte först av Jenny, sen mina föräldrar, och sen åkte vi övriga hem.

 

Jag var jättetrött när jag kom hem, så jag gick och la mig nästan på en gång, vid halvtolvtiden.

 

Här kommer några bilder från kvällen. Det blir inte så många, bara fem stycken. För på dom flesta bilderna så är det personer med, som jag inte har frågat om det är okej att jag lägger ut korten på bloggen, och då vill jag inte göra det.

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Det såg ut att vara en nöjd 20-åring iallafall. Fick han bra presenter? ;-)

2010-02-20 @ 15:15:08
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Han hade önskat sig brittiska pund, för han åker till London nästa vecka. Så det fick han en hel del av. Och så fick han lite hushållssaker till sin lägenhet som han snart flyttar in i. Så han var nog nöjd tror jag.

2010-02-20 @ 15:20:50
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0