Dagens Dagbok – Lördagen den 13 februari 2010 – Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen. (Med tre fotografier).


I dag blev det några mycket trevliga timmar på stan tillsammans med min lilla stora Tufsan.


Vi kom till stan vid tiotiden. Först blev det lite shopping. Jag köpte bara en parfym, en mascara, och en eyeliner.


Sen så gick vi till John Chris för att fika. Jag tog en caffe latte och ett vaniljhjärta.



Vi satt sen där så länge och pratade, så att det blev dags för lunch. Då delade vi på en ljummen pastasallad med kräftstjärtar.



Fortsatte sen att sitta och prata. Det är så mysigt att sitta så där på ett café med Jenny och bara prata om allt.



Så småningom så gick vi därifrån. Jenny hade då andra planer, så vi kramades Hej Då.


Själv så gick jag en sväng till, och köpte Alla Hjärtans Dag-presenter till Borzko, Jimmy och Jenny. En bok att läsa på hemvägen blev det också.


Efter det så åkte jag hem till Farsta igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0