Dagens Dagbok – Lördagen den 27 februari 2010 – Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen.


Mobilen larmade klockan halvåtta i morse, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning.

 

Klockan halvnio larmade Borzkos mobil, och han gick då upp. Sen så åkte han iväg för att jobba extra i dag, i ungefär sex timmar, mellan nio och fyra ungefär.

 

Jag åt frukost och läste lite nyheter i datorn under tiden.


Sen så satte jag igång med diverse hushållsbestyr här hemma. Diskmaskinen, tvättmaskinen och torktumlaren fick förstås också jobba lite.

 

Vid tiotiden vaknade Jimmy och gick då upp. Han åt frukost då och jag tog en fika med honom.

 

Sen vid halvtolvtiden så tog Jimmy och jag en sväng till Centrum, för Jimmy hade ett ärende dit. Själv handlade jag faktiskt ingenting.

 

När vi kom hem igen så fortsatte jag med lite fixande och grejande här hemma. Och varvade som vanligt med lite datorstunder.

 

Satte mig sen så småningom och läste lite i min nya bok: ”Jag ska bara fixa en grej i köket” av Moa Herngren.

 

Satt också en stund och sjöng och tränade på låtarna till ”Kör för alla!”.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0