Dagens Dagbok – Söndagen den 14 februari 2010 – Andra Halvan av Eftermiddagen. (Med tre fotografier).


Jag kom hem från mina föräldrar vid halvtvåtiden. Då satte jag mig en stund med datorn och bloggade, läste bloggar, facebookade, och läste nyheter.

 

Jimmy kom hem vid tvåtiden, och Jenny vid halvtretiden.

 

Vid tretiden sen så satte Jenny igång med att göra Alla Hjärtans Dag-middag som hon skulle bjuda mig och Jimmy på.

 

Och när den var klar så åt vi förstås.

 

Efter maten så fikade vi, och åt vaniljhjärtan som jag hade köpt.

 

Jag uppvaktade dom med Alla Hjärtans Dag-presenter också. Dom fick varsin liten gullig nalle, varsitt fint kort, och en summa pengar var också…

 

(Borzko kommer att få en liten gullig nalle till sin samling som han har i lastbilsfönstret, plus ett fint kort).

 

Sen så satt vi och fixade med våra mobiler. Både Jenny och jag fixade Spotify till våra mobiler.

 

Titta gärna in i Jennys Blogg, där hon också har bloggat om eftermiddagen.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0