Dagens Dagbok – Söndagen den 28 februari 2010 – Kvällen.


Jag började sen att läsa i en tredje bok i dag: ”Frukta inte” av Anne Holt.

 

Jimmy åkte iväg och hämtade upp först Robin, och sen Jenny på jobbet. Och sen så kom dom alla tre hit.

 

Jenny klippte sen håret på Jimmy. Eller klippte gjorde hon väl inte direkt, utan det var trimmern på det kortaste. Så nu är han helt renrakad nästan.

 

Vi tog sen en fika alla fyra, och satt och pratade en stund.

 

Jenny plockade sen ihop lite grejer, och så skjutsade Jimmy och jag både Jenny och Robin hem till Robin.

 

Vi kom hem vid åttatiden igen. Borzko kom hem strax efteråt från sin mamma.

 

Resten av kvällen så satt Jimmy framför datorn på sitt rum. Borzko satt och läste i sin bok. Och jag varvade min tid mellan boken och datorn.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0