Dagens Dagbok – Torsdagen den 11 februari 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Och både Borzko och Jenny var hemma när jag kom hem.

 

Borzko hade haft sin veckans lediga dag i dag. Han hade tagit hand om veckostädningen och han var också och lämnade blod.

 

Jenny var också ledig från jobbet i dag. När jag kom hem så gick vi båda hem till min mamma och pappa för att fika. Tulpaner och choklad hade vi med oss till dom.

 

Satt och fikade och pratade i cirka en och en halv timme, och sen så gick vi hem igen.

 

Jenny stack sen ganska så snart iväg igen. Hon skulle iväg för att träffa några kompisar, och fira en kompis födelsedag.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid femtiden. Då åt han, jag och Borzko middag tillsammans. Efter middagen stack Borzko iväg till jobbet för att hämta hem sin lastbil inför morgondagens jobb.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0