Februari 2010.


Månadens antal lästa böcker: 11.

Månadens bästa bok: "Jag ska bara fixa en grej i köket" av Moa Herngren.

Månadens bästa bok nummer två: "En nästan vanlig man" av Dan Buthler & Dag Öhrlund.

Månadens bästa bok nummer tre: "Värddjuret" av Marie Hermanson.

Månadens antal sedda filmer: 1.

Månadens bästa film: "I taket lyser stjärnorna".

Månadens trevligaste restaurangbesök: "Grekiska Kolgrillsbaren" i Huddinge med fem kollegor.

Månadens trevligaste restaurangbesök nummer två: "New Castle Inn" i Farsta med mina fem närmaste och käraste.

Månadens roligaste vardagshändelse: "Kör för alla!" på tisdagar.

Månadens stolthet även den här månaden: Att jag nu är uppe i nitton stycken recensionsböcker.

Månadens sämsta även den här månaden: Kylan och snön. Rekord: minus 22,4 grader...

Månadens lilla misslyckande: Min planerade viktnedgång.

Månadens teveprogram: Melodifestivalen.

Månadens teveprogram nummer två: Lets Dance.

Månadens besök: Frisersalongen "Plainer Shop" i Farsta tillsammans med Jenny.

Månadens glädjedag: Alla Hjärtans Dag. Härligt att både ge och att få. <3

Månadens glädjande nyhet: Att Jimmy nu har en tillsvidareanställning på sitt jobb.

Månadens mysdag: Shopping, lunch och fika med Jenny på stan.

Månadens familjesamarbete: Jennys flytt från Tumba.

Månadens födelsedagsfirande: Min systersons Mathias 20-årsdag.

Månadens gulligaste: Min systerdotterdotter Nova, sex månader, som jag träffat två gånger under månaden.

Månadens upplevelse: Showen "Dynamate" med Jerry Willams på Tyrol, tillsammans med Borzko och Jimmy.

Månadens övrigt: Allt som jag har glömt bort här nu!

 

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

oj, vad mycket månadens :-) Kul att Jimmy fått fast anställning!

2010-02-28 @ 18:19:51
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, kul med lite sammanställning ibland! ;-)



Ja, det är så roligt att han fick fast anställning redan nu, istället för i maj! Så nu ska han leta lägenheter! ;-/

2010-02-28 @ 18:24:12
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Jonna

Men Nova är väl inte din systerdotter heller... :D

2010-02-28 @ 18:36:49
URL: http://jatteroligblogg.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Grattis till Jimmy och hans anställning!! :-)

2010-02-28 @ 19:46:20
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Jonna: Nej! Det klart att hon inte är! Vad klantig jag är! Ska ändra det genast! :-)

2010-02-28 @ 20:32:02
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Tack! :-D

2010-02-28 @ 20:32:22
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0