Spotify i mobilen!



Ja, nu har jag äntligen Spotify i mobilen!

Härligt! Nu behöver jag aldrig mer lägga in mp3:or! Och aldrig mer lyssna på pratet och reklamen i radio!

Nu kan jag göra mina spellistor i Spotify i datorn, och så lyssna på dom i mobilen! Perfekt!

Jag har varit så avundsjuk på Jimmy som har haft Spotify i sin IPhone. Jag visste att min Nokia N97 gick att ha Spotify i, men jag hade fått för mig att man måste ha Telia-abonnemang då... Men det var ju tydligen helt fel. Det spelar ju ingen roll vilket abonnemang man har. Nu har både Jenny och jag fixat Spotify till våra mobiler, och jag har Tele2/Comviq och hon har Telenor.

Så nu längtar jag ännu mer efter våren och efter promenadväder! Nu när jag har Spotify i min mobil!

Och har ni några bra spellistor, så ge dom gärna till mig!



Kommentarer
Postat av: Tessi

Detta har du säkerligen full koll på, men för säkerhets skull skriver jag det ändå; se till att du skaffar dig ett "surfpaket" till mobilen nu när du har Spotify. En kollega gjorde inte det och fick en månadsmobilräkning på 44000 kr... En kompis till mig som arbetar på ett teleföretag bekräftade att det är sååå vanligt att folk får höga räkningar då de ej tänker på att det ofta kostar 20 kr per MB och att det är stora datamängder som passerar vid låtlyssnande. (inte när man lyssnar i av-läge förstås, men f ö)

2010-02-15 @ 08:29:19
Postat av: Tele2

Hej Bim,



Jag vill bara bekräfta att det stämmer att ett så kallat surf paket är nödvändigt för att undvika hög debitering av data trafiken när du använder Spotify, dock inte om den används i ”offline” läget, möjligheten som medföljer ett Premium konto. Du kan läsa mer om våra surf paket här http://www.tele2.se/tillagg-tjanster-datapaket.html. Enklast ringer du 0772- 25 25 25 för att beställa ett data paket. Har du frågor eller funderingar mejla mig gärna på [email protected].



Med vänlig hälsning,



Alan Kocevic, Tele2.

2010-02-15 @ 10:01:45
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Tessi: Tack för att du skrev och informerade oss om det. Nu visste vi det redan i och för sig, men vi kunde ju lika gärna inte ha vetat om det. Och det kanske är någon annan här som läser och tar det till sig.

2010-02-15 @ 15:10:37
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Alan Kocevic, Tele2: Tack för din kommentar. Men jag har redan Mobil Surf Large hos Tele2 för 159:- kronor i månaden. Och min dotter har ett liknande paket fast hos Telenor. :-D

2010-02-15 @ 15:12:34
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0