Januari 2010.

 

Månadens antal lästa böcker: 19.

Månadens bästa bok: "Alfahannen" av Katarina Wennstam.

Månadens bästa bok nummer två: "Jag ska fånga en ängel" av Håkan Östlundh.

Månadens antal sedda filmer: 5.

Månadens bästa film: "Snabba Cash"

Månadens tråkigaste händelse: Jennys och Jockes separation.

Månadens mysigaste: Att ha Jenny boende här hemma igen.

Månadens stolthet: Att jag har fått fjorton stycken recensionsböcker.

Månadens födelsedagsfirande: Pappas 86-årsdag.

Månadens gulligaste: Min systerdotter Nova, 5,5 månader.

Månadens favoritlåt - gåshudslåt: "Hero of War" med Rise Against.

Månadens favoritlåt nummer två - gladlåt: "Bad Romance" med Lady Gaga.

Månadens godaste nyhet för mig: Yogi Tea Classic.

Månadens upplevelse: "Riverdance" i Globens Annex med familjen.

Månadens upplevelse nummer två: Bio (Snabba Cash) och middag (sushi) i Heron City med familjen.

Månadens oväntade möte: Med en anonym läsare av min och Jennys bloggar, på MediaMarkt.

Månadens sämsta: Kylan och snön.

Månadens sämsta nummer två: Alla elaka kommentarer i min och Jennys bloggar.

Månadens sämsta nummer tre: Allt tråkigt som har hänt på jobbet.

Månadens duktighet: Blodgivning.

Månadens övrigt: Allt som jag har glömt bort här nu!

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejhej. Använder du fortfarande din spikmatta? Får du något resultat av den? Jag köpte en idag, har testat 10 minuter idag som kändes behagligt, hur rekomenderar du att man ska "vänja" sig vid den ordentligt? Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!

2010-01-31 @ 19:43:20
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Malin: Jag måste ju erkänna att jag väldigt sällan använder min spikmatta.. Varför vet jag egentligen inte, för jag tycker att det är jätteskönt att ligga på den. Men det blir bara liksom inte av.. Resultat får jag inte av den, men jag har ju i och för sig inte ont någonstans. Jag vande mig snabbt vid min. Låg kortare stunder i början, och på sängen, med mjukt underlag. Sen låg jag längre stunder, och på liggunderlag på golvet, så det tar mer när det är lite hårdare.



Ha en fortsatt trevlig kväll du också! :-)

2010-01-31 @ 19:50:20
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för svaret! Jag testade i sängen första gången och kommer nog göra det de första gångerna men sedan blir det nog golvet på mattan. Brukar du ha på dig tröja/bh när du använder den eller inte? Jag testade med tröja, lite feg i början och osäker på om man ska ha det eller ej. :-)

2010-01-31 @ 22:28:21
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Malin: Jag har inte haft behå eller tröja på mig. Men tycker man att det gör ont i början, så kan man ju ha det. Eller en handduk.

2010-02-01 @ 16:02:23
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0