Bokbeställning från Bokus.



I dag har jag gjort en bokbeställning från Bokus. Det är sex månader sedan jag köpte några böcker, eftersom jag började att få recensionsböcker i början av januari. Den senaste bokbeställningen gjorde jag den 20 december 2009 (LÄNK), och den kom hem den 28 december 2009. (LÄNK).

Jag har köpt tjugo böcker i dag. Arton pocketböcker och två inbundna. Dom inbundna är böcker av Stephen King och Dean Koontz, som jag samlar på, och vill ha i inbundet. Dom andra arton pocketböckerna är såna böcker som jag inte har kunnat få som recensionsböcker av bokförlagen, eftersom dom har varit för gamla då.

Bokus har gjort om sin hemsida, och firar det just nu med att ge 15 % rabatt på allt. Det är sista dagen i dag, så jag passade på att lägga in min beställning i dag. Vissa böcker var också "tag fyra betala för tre". Och dom har ju även fraktfritt på allt. Så det blev inte alls speciellt dyrt för alla dom här böckerna.

Sen så gäller det ju bara att hinna med och läsa dom också! ;-D För det kommer ju hela tiden recensionsböcker, och dom får ju lov att gå först! ;-) Vilket i-landsproblem! :-)



Kommentarer
Postat av: Malin

OJ!! Det var en ordentlig beställning! :)

2010-06-27 @ 22:18:50
URL: http://malinthewriter.wordpress.com
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Malin: Ja, men jag har ju faktiskt inte köpt några böcker på ett halvår! ;-) Och det blev inte dyrt!

2010-06-27 @ 22:21:56
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Ja här ligger då jag i lä för jag har bara kommit upp i 18 böcker sista månaden men jag har inte läst alla ännu för Jenny har också varit hit med ett lass böcker för vi lånar och byter böcker med varandra.

Men böcker går år, finns ej bättre avkoppling

2010-06-28 @ 21:45:28
URL: http://brittismorin.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Britt-Marie: Ja, men jag vet inte riktigt när jag kommer att hinna med att läsa dom här böckerna. Det beror ju på hur många recensionsböcker som kommer. Men böckerna får väl stå i hyllan och vänta så länge! ;-)

2010-06-28 @ 21:52:08
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0