Dagens Dagbok – Fredagen den 4 juni 2010 – Kvällen. (Med tre fotografier).


När Jenny och jag kom hem från centrum så satte vi oss båda två uppe i vardagsrummet med våra datorer.


Vid åttatiden så kom Jenny på att vi skulle börja se alla avsnitt i alla säsonger av ”Sex and the City”. Hon har sett allihopa förut. Och jag har aldrig sett ett endaste… (Men dom två filmerna har jag sett).


Så vi tog bilen och så åkte vi till Jennys förråd i Shurgard i Trångsund. Hon köpte alla avsnitten när vi var i Thailand för drygt tre år sen, och sen hamnade dom i förrådet när hon flyttade hem till Farsta igen.


Jenny i hissen på Shurgard.



När vi kom hem igen så började vi att titta, från början på säsong ett. Sex avsnitt, på en halvtimme vardera, hann vi med. Sen var klockan strax över elva, och det var dags för Jenny att gå och lägga sig. Hon ska ju upp redan vid strax efter fyra i morgon bitti.



Åt och drack en massa gott till gjorde vi förstås också.



Borzko jobbade sent i kväll, och kom inte hem förrän vid tiotiden. Middag hade han förstås redan ätit, så han duschade bara och gjorde sig i ordning när han kom. Och sen så gjorde han mig och Jenny sällskap.


Efter att Jenny hade gått och lagt sig, så satte sig Borzko och läste i sin bok. Och jag satte mig med datorn en stund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0