Dagens Dagbok – Lördagen den 26 juni 2010 – Morgonen + Förmiddagen.


I morse så larmade mobilen klockan halvåtta, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Borzkos mobil larmade klockan nio, och då gick han upp och genomgick sina morgonbestyr. Sen när han var klar blev det frukost, fika, och en pratstund.

 

Vi hade tänkt oss att åka ner till badet direkt på morgonen, men tyvärr så hade solen försvunnit under natten, och vi fick ändra våra planer.

 

Istället för ett strandbesök så satte vi igång med veckostädningen istället. Vi hjälptes åt med dammsugning, golvtorkning, skurande av toaletten och badrummet, och avtorkning av balkongerna och uteplatsen. Några maskiner med tvätt blev tvättat och tumlat också.

 

Jag satte mig också vid datorn en stund och gjorde månadens tråkigaste uppgift, betalade räkningarna och fixade överföringarna. Och jag varvade även lite med lite annat vid datorn.

 

Vid ettiden så var vi klara med allt, och då blev det en liten lätt lunch, en fika, och en pratstund.

 



Kommentarer
Postat av: Snurran

Skönt att ha städningen undangjord när solen återvänder :-D

2010-06-26 @ 21:12:01
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, och det går ju så snabbt när man hjälps åt! :-D

2010-06-26 @ 22:50:36
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0