Dagens Dagbok – Lördagen den 5 juni 2010 – Andra Halvan av Eftermiddagen. (Med två fotografier).


Både Borzko och jag satte oss sen ute på balkongen och läste i våra böcker. Jag fortsatte i boken ”Grannen” av Dan Buthler & Dag Öhrlund. Fikade, pratade och njöt av solen gjorde vi också.

 

Vid fyratiden åt vi middag, på balkongen, och sen fortsatte vi att läsa igen efter det.

 

Sen vid femtiden så åkte jag iväg i bilen för att hämta upp Jenny på jobbet. Hon hade lite bråttom för hon skulle iväg sen, så då var jag snäll och hämtade henne.

 

Hon var bara hemma en kort stund, duschade och gjorde sig i ordning, och sen så stack hon iväg in mot stan för att möta upp med kompisar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0