Dagens Dagbok – Måndagen den 14 juni 2010 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.


Jimmy kom hem från jobbet vid fyratiden, och då åt han och jag middag tillsammans.

 

Jenny kom sen hem igen, efter träffen i centrum med hennes kompis. Hon var bara hemma en kort stund, och sen så stack hon iväg igen. Hon åkte in till stan för att träffa upp med annan kompis. Och sen så skulle hon åka direkt till jobbet efter det, för att jobba ett nattpass.

 

Borzko kom hem från jobbet vid sextiden i dag.

 

Och kvällen blev lugn och skön som vanligt. Jimmy satt på sitt rum större delen av kvällen, framför datorn. Borzko och jag satt större delen av kvällen uppe i vardagsrummet, och läste i varsin bok. Jag varvade med stunder vid datorn, som vanligt.

 

 

 

(Ni har väl inte missat min tävling / utlottning?)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0