Dagens Dagbok – Måndagen den 7 juni 2010 – Hela dagen. (Med ett fotografi).


I går jobbade jag först en helt vanlig arbetsdag. Och sen så jobbade jag över i sex timmar med niornas bal.

 

Jag länkade ju redan i går till min kära kollega Snurrans blogg, som har skrivit bra om gårdagen tycker jag. Och jag länkar här igen till samma inlägg istället för att själv skriva om dagen.

 

Här är också en bild som jag har lånat från Snurrans blogg.

 

 

När jag sen kom hem i går kväll, vid halvniotiden, så var alla mina tre kära familjemedlemmar hemma. Då blev det en fika och en pratstund i köket med allihopa.

 

Efter det satt jag en kort stund med datorn, innan jag gick och la mig, mycket trött…

 

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

tack för länken :-)

2010-06-08 @ 19:44:04
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Varsågod! ;-)

2010-06-08 @ 20:34:36
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0