Dagens Dagbok – Onsdagen den 16 juni 2010 – Kvällen.


Jag satt sen kvar ute på balkongen och njöt av eftermiddags- och kvällssolen. Satt i solen till sjutiden, och då försvann den bakom huset framför oss. Då drog jag igen vår inglasning, och satt kvar ändå.

 

Jag läste ut boken ”Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann” av Jonas Jonasson.

 

Sen började jag på en ny bok ”Blodsbröder” av Tommy Deogan.

 

Satt en hel del med datorn också.

 

Vid halvniotiden så kom Jimmy hem från jobbet. Han satt sen vid datorn större delen av resten av kvällen.

 

Och Borzko kom hem från fotbollsmatchen vid halvtiotiden. Sen så satt han och läste i sin bok.

 

Själv så läste jag mest i min bok, och varvade lite med stunder vid datorn.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0