Dagens Dagbok – Onsdagen den 16 juni 2010 – Morgonen. (Med fem fotografier).


Så här ser jag ut i håret i dag, efter klippning och slingning i går, och när jag själv har stylat det. Och när sminket är på.



(Jämfört med när frissan har stylat det, och när jag är omålad). (Nedanstående fotografi är från i går).

 



Dagens frukost:


Special-K fullkorn med hallon och minimjölk.



Och så ett stort glas av min kaffedryck.


 

Och så var det dom vanliga morgonrutinerna. Jag gick upp klockan halvsju, och genomgick mina morgonbestyr. Övriga familjemedlemmar har åkt iväg för att jobba i dag. Jag har fixat med lite hushållsbestyr och varvat med datorn sen under morgonen.

 



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker du var finare på den nedre bilden! (:

2010-06-16 @ 14:53:47
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Emma: Haha! Ja, där ser man! ;-D

2010-06-16 @ 16:12:44
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: En annan Emma ;)

Håret blev skit snyggt. Och jag tycker att du var lika fin utan smink som med. Jag förstår hur du känner när du inte har smink eller jag känner mig i alla fall lite naken haha.

2010-06-16 @ 17:43:31
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> En annan Emma ;): Tack! :-D Jag antar väl att det är lite självkänsla och självförtroende som sitter i mitt smink! ;-D

2010-06-16 @ 17:55:15
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0